wtorek, 3 czerwca 2014

Informacja.

Dzień dobry, cześć i czołem.
Chciałabym was poinformować (lol jak oficjalnie), że od teraz do 16-17 czerwca nie będą pojawiać się rozdziały, ponieważ nie znajdę niestety na to czasu. Ten tydzień, jak pisałam wcześniej, mam zawalony. No i jeszcze oceny. Walczę o pasek, bo to zawsze jakieś punkty do liceum, więc muszę się sporo uczyć (kurde uczy się cały rok, a nie ostatnie 2 tygodnie xD). Wracając xD Bardzo przepraszam wszystkich, którzy lubią czytać moje opowiadania (są takie osoby?) i będą musieli tyle czekać na nowe rozdziały.
Pozdrawiam xx

4 komentarze:

  1. Wcześniejszy coś się zbuntował i się nie pojawia, więc powtarzam.
    Kochana, znam ten ból. Ja na całe szczęście już wszystko mam poprawione i teraz się byczę w szkole i dzięki temu nadrabiam zaległości. Za niedługo będę z wizytą na twoich blogach :D
    Także życzę powodzenia w zdobywaniu paska na świadectwie, a nie na pupie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. no to czekam na kolejny rozdział w takim razie ;) dłuższy kom jest na blogu o Harrym XD

    OdpowiedzUsuń
  3. No sory, że tak późno ;C Szkoda, że tak zrobiłaś :C Czekam na odblokowanie.

    OdpowiedzUsuń